رفتن به مطلب

10 اپلیکیشن برتر برای سفر و گردشگری


پونه عظیمی
 اشتراک گذاری

ارسال های توصیه شده

10 اپلیکیشن برتر برای سفر و گردشگری

با توسعه فناوری، زندگی گردشگران نیز بسیار ساده تر شده است. مثلا، اگر قبلا خرید بلیط قطار یا هواپیما تنها دغدغه بود و وقت زیادی می گرفت، امروزه کافی است فقط یک اپلیکیشن موبایل را باز کنید و با چند حرکت ساده بلیط خود را تهیه کنید. علاوه بر این، دیگر نیازی به نقشه های کاغذی در سفر ندارید و دیگر لازم نیست لیستی از جاذبه هایی که می خواهید ببینید تهیه کنید یا یک فرهنگ لغت با خود حمل کنید. امروزه بهترین دوست و راهنمای شما تلفن هوشمندتان است که در آن می توانید کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر را نصب و به سادگی استفاده کنید. در ادامه کاربردی ترین اپلیکیشن هایی که در سفر به شما کمک می کنند را معرفی می کنیم.

1-دِسکبِل (DeskBell)
اپلیکیشن موبایلی دسکبل نیز می تواند در انتخاب هتل شما را راهنمایی کند. دسکبل یک برنامه کاملا جدید است که تمامی اطلاعات مورد نیاز مهمانان برای اقامت در هتل را در اختیار آنها قرار می دهد. مهمان ها با نصب این برنامه روی تلفن هوشمند خود می توانند انواع رستوران ها و کافی شاپ های موجود در هتل، منوی آنها به همراه عکس، توضیحات و قیمت انواع غذاها را سریعا مشاهده نمایند. این برنامه گردشگران را از برنامه های تفریحی سرگرمی پیشنهادی مطلع می کند و زمانبندی به روز رویدادهای آتی را ارائه می کند. وقتی که فرد این برنامه را باز می کند، می تواند نقشه هتل را ببیند و مسیر رفتن به مکان های تفریحی را مشخص کند و به شماره تلفن خدمات هتل در هر زمان دسترسی داشته باشد. مزیت عمده برنامه دسکبل این است که برای مهمانان امکان برقراری ارتباط، گفتگو و آشنایی در یک چت روم را فراهم می کند.

2-گوگل ترنسلیت (Google translate)
اگر در کشور دیگری هستید و به زبان محلی آشنا نیستید، مترجم گوگل می تواند کمک خوبی برای شما باشد. با این برنامه دیگر نیازی نیست لغت نامه ها و کتاب های مکالمه جاگیر را در چمدان خود حمل کنید. مترجم گوگل لغات، عبارات و حتی کل جمله را ترجمه می کند. بنابراین مشکلی در فهمیدن صحبت های دیگران یا درک نشانه های تبلیغاتی نخواهید داشت.

3-آبر (Uber)
اپ آبر یک برنامه درخواست تاکسی است که برای داشتن نرخ های پایین و مناسب بودن اپلیکیشن آن، برنده جایزه بازار جهانی حمل و نقل شده است. این برنامه نیز برای داشتن سفری سریع و راحت بسیار ضروری است. شما به عنوان مشتری یک تاکسی رزرو می کنید و مسیر حرکت آنرا تا نقطه مورد نظر ردیابی می کنید. مبلغ پرداختی نیز بصورت خودکار از حسابی که در برنامه آبر ثبت کرده اید، برداشته می شود و نیازی به پول نقد نیست.

4-اسکای اسکنر (SkyScanner)
گام بعدی جستجو و خرید آنلاین بلیط هواپیما می باشد. موتور جستجوی اسکای اسکنر برای شما امکانی را فراهم می آورد تا میلیون ها پرواز را از ایرلاین ها و آژانس های مختلف به همراه قیمت های اجاره ماشین و اقامت هتل مقایسه کنید. اسکای اسکنر از کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر محسوب می شود. مزیت مسلم جستجوی اسکای اسکنر این است که نرخ های یک ماه یا حتی یکسال را به شما نشان می دهد و برای پرواز بعدی نیز بلیط مورد نظر را پیدا می کند.

5-ایربی اِن بی (Airbnb)
یکی دیگر از اپلیکیشن های امن و قابل اعتماد که می تواند برای رزرو محل اقامت در سراسر دنیا به شما کمک نماید، Airbnb است. سفر شما می تواند شامل یک شب اقامت در یک آپارتمان، یک هفته اقامت در یک قصر یا یک ماه اقامت در یک ویلا باشد؛ انتخاب با خود شماست. در هر یک از این موارد کیفیت و راحتی تضمین شده می باشد.

6-اپلیکیشن تبدیل ارز (XE Currency Converter)
برای اینکه هنگام مسافرت در وقت صرفه جویی کنید و مخارج و هزینه های خود را کنترل کنید باید از نرخ تبدیل ارز کاملا اطلاع داشته باشید. ایکس. ای. کارنسی کانونتر یکی دیگر از کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر است که در زمینه ی تبدیل ارز به شما کمک می کند.

7-توریست آی (TouristEye)
برنامه توریست آی، برای شما امکانی فراهم می کند تا هر کجا که هستید برای سفر خود برنامه ریزی کنید. این برنامه به عنوان راهنمای شخصی شما عمل می کند. به این صورت که جالب ترین مکان ها را انتخاب کرده و کمک می کند تا ترکیبی بی نظیر از برنامه های تفریحی سرگرمی تهیه کنید. بنابر این می توانید بیش ترین مکان های تفریحی موجود را ببینید و تجربه کسب کنید.

8-بوکینگ (booking.com)
پس از اینکه تصمیم گرفتید چگونه به مقصد مورد نظر خود بروید، باید اتاق هتل را رزرو کنید. بهترین راهنمای شما در این زمینه بوکینگ می باشد. این وب سایت بزرگترین مجموعه از گزینه هایی که برای اقامت وجود دارند را پیش روی شما قرار می دهد؛ از آپارتمان، خانه های تفریحی و هتل های خانوادگی کوچک گرفته تا تفریحگاه های لوکس ٥ ستاره، خانه های درختی و حتی کلبه های اسکیمو ها (ایگلو).

9-نقشه ی آفلاین مپز دات می (ME-Ofline maps)
این برنامه شما را در مکان های نا آشنا هدایت می کند تا گم نشوید. Maps.Me نقشه های آف لاین ارائه می دهد که محل مورد نظر را با استفاده از  GPS مشخص می کند. در این وب سایت می توانید اطلاعات مربوط به کافه ها، هتل ها، مکان های تفریحی، سینما و حتی سرویس بهداشتی عمومی را پیدا کنید. از مزایای عمده این سرور می توان به دقت بالا، جزئیات کامل و سرعت بالا اشاره کرد. نقشه ی آفلاین نیز در میان کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر قرار می گیرد.

10-تریپ ادوایزر (TripAdvisor)
قبل از رزرو بلیط هواپیما و رفتن به ماجراجویی بهتر است با افرادیکه قبلا به آن مکان سفر کرده اند مشورت کنید. تریپ ادوایزر، محلی برای تبادل تجربه های گردشگری است. خدمات تریپ ادوایزر برای شما امکانی فراهم می کند که بیش از ٥٠٠ میلیون نظر و دیدگاه را درباره بیش از هفت میلیون مکان در سراسر دنیا مشاهده کنید؛ مثل اقامت، ایرلاین ها، جاذبه ها و رستوران ها. پس از خواندن تجربه های سایر گردشگران راحت تر می توانید تصمیم بگیرید که کجا اقامت داشته باشید، با چه ایرلاینی سفر کنید، چه کارهایی در مقصد انجام دهید و به کدام رستوران ها بروید. تریپ ادوایزر یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین اپلیکیشن های سفر می باشد.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 اشتراک گذاری

×
×
  • اضافه کردن...